Het succes van je webshop, je hebt het voor een flink deel zelf in de hand.

Dat wil zeggen: met wat gerichte hulp van D-Solution. Zodat je ambitieuze webshop activiteiten niet in de categorie B-keus blijven steken. Toch nog even een vergelijking met boodschappen doen in stenen winkels: iedereen kent het. Op het eerste gezicht een aantrekkelijk adres, maar niemand die er ooit wat koopt.

Bij D-Solution hebben we niks tegen de bewondering van spontane bezoekers; maar de kassa moet wel blijven rinkelen. In e-termen: op zoek naar tastbare conversie. Eerst maar eens gevonden worden!

Wees lief voor je klanten - geef ze een duwtje in de rug.

Bij een webshop mag je de traditionele winkelwetten voor een deel vergeten. Bovendien: de ene webshop is de andere niet. Wat je ook verkoopt op je webshop – cadeaus, zwaar gereedschap voor de vakman, reizen – het maakt niet uit: het gaat om de bestellingen! Ontdekken, kijken, verleid worden, helemaal tevreden met de inhoud van je winkelwagen, zonder aarzeling afrekenen.

Bij D-Solution zorgen we er zorgvuldig voor dat het allemaal snel, makkelijk en probleemloos verloopt. Zodat je klanten volgende week weer terugkomen!

Zo houd je de aandacht er helemaal bij, in je webshop.

Les 1 in de handboeken e-commerce: Catch them, before they go. Het principe is hetzelfde bij business-to-business en rechtstreekse verkoop aan consumenten.

Vermijd alles wat afleidt of, erger nog, ergernis opwekt bij je betalende bezoekers. Zakelijke klanten zijn nog een tintje kritischer. Die moeten door! Alles moet kloppen: vindbaarheid, look-and-feel, de techniek die onder de ‘motorkap’ het hele proces van bestellen en betalen regelt, de levering. Klanten worden gemakkelijk verliefd op je producten, ze haken nog véél makkelijker af als je webshop technische gebreken vertoont, of bij een onduidelijke bediening. Bij D-Solution laten we je graag zien hoe je de e-concurrentie steeds een stapje voor blijft.

01

Laat zien wat je belooft!

Positionering

Zelfs de eenvoudigste webshop begint met een goed gesprek over e-commerce. Wat komt er in de winkel te liggen en waarom kunnen de kopers niet wachten op je unieke aanwezigheid online? Ga je vooral e-handel drijven met een jong publiek, gewend aan snel zakendoen op een smartphone? Mogen de minder doorgewinterde bestellers ook op voldoende bedieningsgemak rekenen? Allemaal belangrijk om te weten, voordat we gaan bouwen, bijschaven en scoren!

02

Eigenlijk veel leuker dan zo’n stenen winkel

Ontwerp & Bouw

Onze vormgever is stiekem ook een beetje psycholoog, met zakelijk instinct. Ze weet alles over kleuren die koopgedrag in goede banen leiden, afgeronde knoppen waar je graag op klikt, het soort winkelwagen waar je tevreden mee naar de kassa snelt. Je klanten zullen het zeker weten te waarderen, bewust en onbewust.

03

Waar het uiteindelijk allemaal om draait

Vindbaarheid & Conversie

We zeiden het al: zoek de verschillen. Bij een ‘gewone’ website kun je soms nog baat hebben bij spontane bezoekjes zonder aankoop, bij een webshop mik je in feite maar op één ding: afgeronde bestellingen. De bevestiging die bij webshops ‘conversie’ is gaan heten. Doorklikken, vol overtuiging toeslaan. Nieuwsgierig rondkijkende gasten, tevredenheid over de strakke uitstraling, allebei fijn, maar eerlijk is eerlijk: je wilt harde cijfers zien. Daar gaan we dus aan werken, samen.

04

De webshop kent geen openingstijden

Onderhoud

Midden in de nacht kun je in je webshop ongemerkt de beste deals sluiten. Klant blij, jij blij, morgen is er weer een dag! De meest efficiënte eigenschap voor een webshop is daarom: blijf het doen. Als je bedrijfsauto het begeeft, is dat vervelend. Als je webshop niet naar behoren functioneert, is het dodelijk. Daarom vinden we bij D-Solution nazorg en onderhoud zo belangrijk.

Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?

Bel vandaag nog voor een afspraak!

Start Nieuw Project
4351
Kopjes koffie
12
Flessen champagne
3
Doosjes tissues
572
Energierepen