KTC Base

KTC Base is een kamertrainingscentrum dat ondersteuning en begeleiding biedt aan jongeren van 18 tot en met 23 jaar die zelfstandig willen gaan wonen.
  • Case
  • KTC Base
  • Branche
  • Zorg & welzijn
  • Opdracht
  • Rebranding en herpositionering

De visuele taal van je doelgroep spreken

Onze taak was het om het oude imago van KTC Base af te stoffen en opnieuw uit te vinden. De uitstraling sloot niet naadloos aan op de doelgroep. Daarnaast werden de bestaande huisstijl en merkdragers als cliché ervaren en misten aansluiting met de hedendaagse standaard.

Wij transformeerden het imago van ouderwets/traditioneel naar hip, idealistisch en betrokken. Met de kleuren en vormentaal wordt de juiste doelgroep aangesproken en als verlengstok doorgegeven in de fotografische elementen. Wij hebben KTC Base een authentiek beeldmerk gegeven dat herkenbaar is door zijn eenvoud. Dit wordt versterkt door kleurrijke elementen waardoor elke merkdrager gelinkt wordt aan het brand.

01

Richting bepalen!

Strategie

02

Het idee dat werkt

Creatief concept

03

Het oog wil ook wat

Ontwerp

04

De juiste toepassing

Concept naar middelen

05

Altijd paraat

Oogje in het zeil

Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?

Bel vandaag nog voor een afspraak!

Start Nieuw Project
4351
Kopjes koffie
12
Flessen champagne
3
Doosjes tissues
572
Energierepen