Van Driel B.V.

Dankzij vakmanschap en ruim 150 jaar ervaring zijn de producten van Van Driel B.V. al veertig jaar een begrip bij bouwers van ‘s werelds grootste en meest luxueuze jachten.
  • Case
  • Van Driel B.V.
  • Branche
  • Scheepsbouw
  • Opdracht
  • Website rebranding

Vakmanschap en expertise tonen

Employer branding was het grootste uitgangspunt binnen de bouw voor de nieuwe website. Het is in de scheepsbouw moeilijk om goede vakmensen aan te trekken. Dit wordt nog moeilijker wanneer de website het bedrijf niet op de juiste manier weergeeft. Tijd voor een compleet nieuw ontwerp, die vakmanschap en expertise uitstraalt.

Van Driel B.V. is een begrip geworden in de wereld van de jachtbouwers door hun kennis, jarenlange ervaring en hun innovaties. Dit is het uitgangspunt van de nieuwe website. Met trots het bedrijf presenteren. Wij laten zien waar zij goed in zijn. Dit alles in de herkenbare saus van hun huisstijl, waarin de schuine rode balk uit het logo de hoofdrol speelt.

01

Het idee dat werkt

Creatief concept

02

Het oog wil ook wat

Ontwerp

03

De juiste toepassing

Concept naar middelen

04

Anders is al het andere zinloos

Vindbaarheid & conversie

05

Altijd paraat

Oogje in het zeil

Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?

Bel vandaag nog voor een afspraak!

Start Nieuw Project
4351
Kopjes koffie
12
Flessen champagne
3
Doosjes tissues
572
Energierepen