Zolio B.V.

Zolio B.V. is gespecialiseerd in het ontwikkelen en exploiteren van webwinkels die zich duidelijk richten op een smal en dedicated segment van de markt. De focus ligt op producten voor de recreatiebranche.
  • Case
  • Zolio B.V.
  • Branche
  • E-Commerce
  • Opdracht
  • Branding en e-commerce

Europa veroveren met 24 webwinkels

An inch wide and a mile deep. De filosofie van Zolio B.V. met een ambitieus plan: de Europese markt veroveren door zich te richten op niche markten en daarmee de klant exact te geven wat ze zoeken.

Om deze niche markt(en) en bijbehorende doelgroepen expliciet aan te spreken zijn we gaan werken met sub-brand strategie. Hierbij ziet de klant niet het moederbedrijf Zolio B.V., maar heeft hij alleen te maken met individuele gezichten van de sub-brands waarin hij is geïnteresseerd.

Deze strategie vraagt om een flexibele branding en huisstijl. We hebben een beeldmerk ontwikkeld, waarin de merknaam Zolio is verwerkt. Dit beeldmerk wordt aangevuld met het woordmerk van elk sub-brand. Zo heeft elke sub-brand een relatie met zowel het moeder als zusterbedrijf.

Om vervolgens bij de doelgroepen onder de aandacht te komen hebben we vol ingezet op online marketingcampagnes, waarin alles draait om vindbaarheid, usability en conversie. Dit is een altijd voortdurend proces waaraan we blijven ontwikkelen met groot succes. Zolio B.V. is hard gegroeid en blijft de stijgende lijn volgen.

01

Richting bepalen!

Strategie

02

De middelen en de kanalen

Mediaplanning

03

Het idee dat werkt

Creatief concept

04

Het oog wil ook wat

Ontwerp

05

De juiste toepassing

Concept naar middelen

06

Samenhangend geheel

Campagne uitrollen

07

Anders is al het andere zinloos

Vindbaarheid & conversie

08

Altijd paraat

Oogje in het zeil

Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?

Bel vandaag nog voor een afspraak!

Start Nieuw Project
4351
Kopjes koffie
12
Flessen champagne
3
Doosjes tissues
572
Energierepen